Skip to main content

Security Operations Manager

Kraków
Opublikowano 2025-02-21

Securitas Polska to lider w branży ochrony, zapewniający kompleksowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w ochronie ich zasobów, ludzi i informacji, dostosowując strategie do ich indywidualnych potrzeb.

Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Security Operations Manager

Lokalizacja: Kraków, Podgórze

Twoje przyszłe zadania:

  • kompleksowa koordynacja działań ochrony oraz podejmowanie decyzji operacyjnych w zakresie bezpieczeństwa,
  • zarządzanie zespołem ochrony oraz bieżąca współpraca z agencją ochrony budynku,
  • opracowywanie, wdrażanie i monitorowanie procedur operacyjnych zapewniających wysoki poziom bezpieczeństwa,
  • kontrola zgodności działań z obowiązującymi przepisami i standardami w zakresie ochrony fizycznej,
  • zarządzanie systemami zabezpieczeń technicznych (CCTV, SKD) i PPOŻ,
  • przeprowadzanie kontroli, audytów oraz organizowanie ćwiczeń ewakuacyjnych,
  • identyfikowanie potencjalnych zagrożeń i wdrażanie działań prewencyjnych,
  • wspieranie organizacji w zakresie zarządzania kryzysowego i reagowanie na incydenty,
  • koordynowanie współpracy z służbami publicznymi, takimi jak policja, straż pożarna i inne instytucje,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z pracownikami ochrony oraz zarządzaniem kontraktem,
  • nadzór nad prawidłową realizacją usługi ochrony oraz dbałość o jej wysoką jakość,
  • utrzymywanie pozytywnych relacji i ścisła współpraca z Klientem Międzynarodowym.

Ze swojej strony oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub umowa zlecenie dla studentów),
  • wynagrodzenie 9 200 zł brutto,
  • narzędzia potrzebne do pracy: telefon, laptop,
  • pracę w nowoczesnym międzynarodowym środowisku biznesowym,
  • dofinansowanie do karnetów sportowo-rekreacyjnych i opieki medycznej,
  • możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach firmy.

Nasze oczekiwania:

  • wpis na Listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (weryfikowana w procesie rekrutacji),
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • doświadczenie w branży security oraz znajomość zasad i regulacji dotyczących ochrony fizycznej i bezpieczeństwa,
  • zdolność do analizy zagrożeń i podejmowania szybkich, trafnych decyzji,
  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność skutecznego zarządzania procesami i projektami,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • znajomość norm i regulacji związanych z bezpieczeństwem, w tym ISO 27001 oraz ISO 27701,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz współpracy z instytucjami zewnętrznymi,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz skutecznego rozwiązywania problemów,
  • dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w biurze, w Krakowie od poniedziałku do piątku w stałych godzinach pracy,
  • gotowość do odbywania podróży służbowych.

Jeśli spełniasz wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV.

Dodatkowe informacje

Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Securitas Polska Sp. z o.o. i Securitas Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 6 dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Możesz zapoznać się ze szczegółową polityką ochrony danych osobowych przez spółki Securitas pod adresem: https://www.securitas.pl/Securitas/stand-alone/polityka-prywatnoci/

Dane osobowe będą przechowywane przez okres 24 miesięcy od dnia złożenia aplikacji lub do momentu wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Aplikuj
Przepraszamy, nasza strona nie obsługuje tej przeglądarki. Prosimy skorzystać z przeglądarki chrome, safari, firefox lub edge.