Profesjonalny serwis recepcyjny
Usługa serwisu recepcyjnego Securitas łączy zadania recepcji z prawnymi aspektami ochrony. Pracownicy są przeszkoleni w zakresie procedur bezpieczeństwa, ewakuacji, poufności informacji oraz udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej. Obsługa recepcji świadczona jest zgodnie z procedurami bezpieczeństwa oraz wewnętrznymi regulaminami obiektu.
Szkolenia i kursy pracowników recepcji Securitas:
- Zasady dzielania informacji - umiejętność pozytywnego informowania.
- Tworzenie pozytywnego obrazu firmy w rozmowie przez telefon.
- Sposoby łagodzenia konfliktów i postępowania w sytuacjach stresowych.
- Prawne aspekty ochrony.
- Pierwsza pomoc przedmedyczna.
- Zasady działania nieuczciwej konkurencji.
- Ochrona informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa.
Jesteśmy wizytówką naszych klientów
Obsługujemy stanowiska recepcyjne w prestiżowych biurowcach i centrach handlowych. Pracownicy Securitas mają stały kontakt z gośćmi, interesantami i pracownikami naszych klientów, dlatego przykładamy dużą wagę do odpowiedniego przygotowania naszych pracowników. Pracownicy recepcji posiadają umundurowanie specjalnej linii garniturowej przeznaczonej na stanowiska recepcyjne, komunikują się swobodnie w języku angielskim i są osobami o wysokiej kulturze osobistej.
Securitas smartIN
Securitas smartIN jest ułatwiającym proces awizacji, działa w chmurze, posiada intuicyjne i bezpieczne oprogramowanie oraz jest kompatybilny z dowolnym klientem poczty elektronicznej. Rozwiązanie wykorzystuje kamery z funkcją analizy w tym rozpoznawania tablic rejestracyjnych oraz wideodomofony do dwukierunkowej zdalnej komunikacji. Czasowy przydział miejsc postojowych wspomaga proces zarządzania rezerwacjami miejsc parkingowych