Zmiany w komunikacji wizualnej marki Securitas dotyczą logotypu, barw, czcionki oraz symboli. Securitas zdecydował się na komunikację logo w dwóch formach, jako pełny logotyp i symbol trzech kropek. Zmiany będzie można będzie wkrótce zobaczyć na umundurowaniu pracowników Securitas, na oznakowaniu biur i obiektów chronionych przez Securitas, na środkach transportu oraz w materiałach firmowych i kanałach internetowych firmy. Zmiany w komunikacji będą wdrażane stopniowo, we wszystkich krajach Grupy Securitas na całym świecie.
Slogan marki “See a different world” podkreśla wiedzę i doświadczenie pracowników, a także innowacyjność i dopasowanie oferty do potrzeb klientów. Hasło ma wzbudzić zainteresowania partnerów nie tylko w branży bezpieczeństwa i umożliwić Securitas prowadzenia rozmów z szerszym gronem interesariuszy.
Magnus Ahlqvist, prezes i dyrektor generalny Grupy Securitas:
„Nasza nowa marka pokazuje światu, kim jesteśmy i dokąd zmierzamy. Opiera się na dziedzictwie Securitas i wartościach uczciwości, czujności i uczynności, a także koncentruje się na wyjątkowych ludziach w Securitas i innowacyjnej technologii. Współpracujemy z wieloma znanymi firmami na świecie, a nasza nowa tożsamość jasno pokazuje, w jaki sposób możemy wspólnie z naszymi klientami i partnerami pomóc w tworzeniu zrównoważonej, globalnej i sprzyjającej integracji społecznej, przyszłości”.
Krzysztof Bartuszek, Prezes Zarządu spółek Securitas w Polsce:
„Securitas to firma zorientowana na wiedzę, innowacyjność i kapitał ludzki. Jesteśmy dumni z naszego dziedzictwa i przywiązana do wartości. Codziennie realizujemy cel jakim jest pomaganie w tworzeniu świata bezpieczniejszym miejscem, kierując się uczciwością, uczynnością i czujnością. Nasze wartości symbolizują trzy czerwone kropki w logo”.
Securitas zatrudnia 355 000 pracowników obsługujących 150 klientów globalnych na całym świecie i łącznie ponad 150 000 klientów na 48 rynkach. Firma przyspiesza transformację cyfrową inwestując w narzędzia do analityki danych oraz prowadząc innowacyjne interakcje z klientami, a także zamierza podwoić sprzedaż elektronicznych systemów zabezpieczających i rozwiązań do 2023 r.
Nowa tożsamość marki Securitas została opracowana we współpracy z agencją Kurppa Hosk.
Dalsze informacje:
Securitas Polska Sp. z o.o.
Małgorzata Rejman, Menedżer ds. Komunikacji i Marketingu malgorzata.rejman@securitas.pl
-
Informacja prasowa