8 czerwca 2022 roku w Garnizonie Sztuki odbył się Polish Contact Center Awards (PCCA). W jury konkursu po raz trzeci zasiadła Aleksandra Żuk recenzując prace w kategoriach biznesowych konkursu związanych z projektami i zarządzaniem oraz w kategoriach osobowych, oceniających skuteczność, jakość i innowacyjność pracy zespołów i menedżerów z obszaru CC. Do kapituły konkursu zapraszani są wyłącznie branżowi eksperci z szerokim doświadczeniem zawodowym, dzięki czemu wydarzenie prezentuje wysoki standard merytoryczny i obiektywizm rozstrzygnięć.
Udział w konkursie Polish Contact Center Awards to nagroda sama w sobie, zarówno dla uczestników, jak i osób zaangażowanych w organizację tego przedsięwzięcia. Wydarzenie reprezentuje najwyższy poziom tworzony przez ludzi, dla których doskonałość w obsłudze klienta oraz promocja najlepszych rynkowych standardów są celami nadrzędnymi. Uczestnictwo w pracach jury to dla mnie zawodowa radość czerpania z dotychczasowego doświadczenia, niepowtarzalna okazja do uczenia się od najlepszych i duma z promocji najlepszych osiągnięć branży Security reprezentowanych przez Securitas Polska & Securitas Services - Aleksandra Żuk, Menedżer Działu Obsługi Klienta w Securitas.
W tym roku Aleksandra Żuk reprezentowała spółki Securitas Polska i Securitas Services nie tylko jako juror, ale również jako gość specjalny Gali i razem z Grzegorzem Pęciakiem - Dyrektorem Zarządzającym w firmie Simio Polska, wręczała nagrody laureatom konkursu w kategoriach:
- Najlepszy zespół konsultantów CC (zwycięzca: mBank, wyróżnienie: Bank Millennium),
- Najlepszy zespół wspierający działalność CC (zwycięzca: Bank Millennium, wyróżnienie: mBank S.A.),
- Technologia wspierająca działalność CC (zwycięzca: PKO Bank Polski, wyróżnienie: PZU),
- Wewnętrzne doskonalenie organizacji (wyróżnienie: mBank S.A.).
Konkurs PCCA organizowany jest przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB jako nowa odsłona połączonych konkursów Złota Słuchawka (organizowany od 1998 roku konkurs branżowy kategorii biznesowych, projektowych, zespołowych i menedżerskich) oraz Telemarketer Roku (organizowany od 2008 roku konkurs oceniający osobowości w różnych kategoriach zdalnego kontaktu z klientem). Zwieńczeniem konkursu jest uroczysta Gala wręczenia nagród dla firm i osób reprezentujących najwyższy standard obsługi oraz prekursorów nowych rozwiązań.
Więcej informacji o konkursie znajdziecie Państwo na stronie: www.pcca.pl.